Avatar billede zurekk Nybegynder
02. januar 2008 - 06:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Htaccess og Xampp noget rod!

Hej Eksperter,

Nu har jeg fået installeret XAMPP og sat det op til HTAccess, men åbenbart ikke alligevel(?) :-(

Det den gør, er at den blokerer for inkludering af filer fra browserens side af.
Altså vil den ikke hente stylesheets og javascript filer, men får istedet indholdet fra mit index smidt tilbage.

Problemet er ikke selve scriptet da det er brugt før og virker fint på mit webhotel.

(for en god ordens skyld får I det lige alligevel)
<htaccess>
    RewriteEngine On
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-F
    RewriteRule ^(.*)$ index.php?index=$1&%{QUERY_STRING} [QSA,L]
</htaccess>

Jeg er ved at få grå hår trods min alder :-o
HJÆLP!

På forhånd tak.
Avatar billede bootup Nybegynder
02. januar 2008 - 14:49 #1
Nu ved jeg ikke om XAMPP har noget specifikt du skal bruge, ellers prøv med WAMP. Det har jeg kun gode erfaringer med :)

Ellers prøv at geninstallere XAMPP, da det måske kan være du er kommet til at pille ved noget der gr den ikke længere vil inkludere.
Avatar billede zurekk Nybegynder
02. januar 2008 - 15:11 #2
Altså inkludere vil den godt. Men den inkluderer index, da jeg jo sender alle til index.php med mit Rewrite script.
Og det er dér problemet ligger, det skal den jo ikke når det er browseren der prøver at han filer.
Så jeg er ret sikker på det er noget som skal sættes op, ligesom htaccess selv skulle sættes op : )
Avatar billede zurekk Nybegynder
04. januar 2008 - 06:11 #3
Jamen så tror jeg da bare jeg lukker : -)
Avatar billede zurekk Nybegynder
04. januar 2008 - 06:12 #4
Hov..