Avatar billede Slettet bruger
29. december 2007 - 19:48 Der er 3 kommentarer

ny pc

Hej.

Jeg er en ung mand som står og mangler en ny PC. Den skal bruges mest til gaming, men skal gerne kunne lidt a hvert udover det.

Jeg har både software og hardware så det er faktisk kun selve computeren jeg mangler (og et kabinet). Da jeg også står og skal have en ny skærm, må det maksimum blive 7.500 DKK.

Jeg har ingen anelse om det overhovedet er muligt og jeg hader at gå på kompromis. Den skal gerne være klar til Windows Vista.

Håber jeg kan få noget hjælp.

Mvh m691th.
Avatar billede 2doit Nybegynder
30. december 2007 - 11:18 #1
for kr 7.500 får du en stor og stærk computer prøv her www.edbpriser.dk
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2007 - 17:43 #2
Kender godt siden, men da jeg ikke har de helt store computer skills havde tænkte jeg på, om der ikke var nogen der kunne komme med nogle forslag til, hvad der skal i? Synes nemlig ikke jeg kan finde nogle som passer fuldstændig til mine behov.
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2008 - 11:47 #3
Glædelig jul og godt nytår allesammen. Jeg håber jeg får nogle gode svar her i det nye år.

Mvh m691th.