Avatar billede m-nur Nybegynder
27. december 2007 - 19:29 Der er 2 kommentarer

This device cannot start. (Code 10)

Goddag.
Jeg har et problem med lyden i min pc, idag da jeg tændte for min pc virkede lyden ikke. når jeg går ind på lyd i kontrol-panelet, står der "No Audio Device". Derfor har jeg downloadet Realtek audio device og installeret den, men det hjalp ikke, for der står "This device cannot start. (Code 10)", jeg har prøvet med at opdatere,Troubleshoote driveren Osv. Men det hjalp heller ikke. jeg har også kigget lidt rundt her på Eksperten, men forgæves ...
Jeg bruger windows Xp, hvis det hjælper...
Nogen der kan hjælpe ?
Mvh M-Nur
Avatar billede vejmand Juniormester
27. december 2007 - 19:37 #1
Hvis det er et pludseligt opstået problem, så prøv med en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede m-nur Nybegynder
27. december 2007 - 22:01 #2
Vejmand --> Har lige prøvet, og det virkede ikke
det er stadigvæk samme problem ....
M-Nur