Avatar billede x-man--dk Nybegynder
20. december 2007 - 18:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PCI-E 1 eller 2

Hej. Jeg overvejer at købe denne køler til mit kort, http://coolerkit.dk/product.asp?product=866&sub=289&page=1

og tror jeg bliver nødt til at flytte kortet ned i pci-e port 2 pga plads problemer..

Er det lige meget eller er der forskel på de 2 porte?

På forhånd tak
Avatar billede klavil Seniormester
20. december 2007 - 20:36 #1
Nu skriver du ikke noget om hvilket bundkort du har, men går ud fra at det er et der kører SLI.
Normalt er det sådan at du skal have grafikkortet i slot 1 dvs den der er nærmest din CPU, ellers er der ingen forskel på de 2 porte.
Avatar billede x-man--dk Nybegynder
20. december 2007 - 20:45 #2
Jeg har et crossfire bundkort og har et 8800gt kort.
for tænkte på om det var det samme som de gamle pci porte, hvor det er ligemeget hvor man tilsluttede kortene.
Avatar billede klavil Seniormester
21. december 2007 - 18:25 #3
Det vil normalt stå i din bundkortsmanual hvilken slot du skal bruge.
Avatar billede klavil Seniormester
11. september 2010 - 10:25 #4
husk at lukke dit spørgsmål
Avatar billede x-man--dk Nybegynder
11. september 2010 - 10:59 #5
ok, men hvor er det man gør det?