Avatar billede rune_b Nybegynder
18. december 2007 - 22:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvor ligger brugerordbogen i word 2007

hej,
står og skal reinstallere - men kan ikke finde brugerordbogen i word 2007.

min word-version er gået i stykker, så jeg kan ikke finde ud af det via word-indstillingerne - og skal i stedet bruge dens placering på drevet - men kan ikke finde det...
de må vist ha skiftet filnavn siden 2003?
mvh
rune
Avatar billede snowball Novice
18. december 2007 - 22:51 #1
Har du kigget i folderen som der nævnes under "Finde og redigere undtagelsesordbogen til et sprog" på http://office.microsoft.com/da-dk/help/HA101473031030.aspx ?
Avatar billede rune_b Nybegynder
18. december 2007 - 22:56 #2
fundet! tak for linket, det hjalp - var inde i 'local' i stedet for 'roaming' ... men nu har jeg den.
Avatar billede snowball Novice
18. december 2007 - 23:32 #3
OK :)