Avatar billede himal Novice
18. december 2007 - 11:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lyden spiller 2 gange oven i hindanden

er der nogen der har et script der kan afhjælpe at lyden bliver spillet oven i hindanden se eksempel her http://lavpriskoekken.dk/shop/external/FILMROOMBA530.html
Avatar billede gurly Praktikant
18. december 2007 - 13:28 #1
der er da 2 videoer der køre på en gang, den ene kan man stoppe, det kan man ikke den anden, ligger den inden under ?
Avatar billede gurly Praktikant
18. december 2007 - 14:17 #2
laver du om på noget lige nu
lige nu ser det sådan her ud >
              <embed src="/S4.wmv" width="32" height="32"></embed>
              <embed src="S4.wmv" width="32" height="32"></embed>
              <embed src="Roomba560.wmv" width="32" height="32"></embed>
ikke så underligt hvis det giver dobbeltlyd
Avatar billede himal Novice
19. december 2007 - 08:20 #3
Hej gurly det er fordi jeg har lavet om på det imens du har set på det
sådan ser det rigtig ud http://lavpriskoekken.dk/shop/external/FILMROOMBA530.html jeg har linket direkte til mediaplayer iøjeblikket http://www.lavpriskoekken.dk/shop/roomba-robot-stoevsuger-17086p.html
da jeg ikke kan få "dobbeltlyden" væk åbner siden uden for shopppen er dobbeltlyden væk http://lavpriskoekken.dk/FILMROOMBA530.html
Avatar billede himal Novice
19. december 2007 - 08:22 #4
der er et script til flash der hedder dont play sound if its already playing det er noget lignende det jeg leder efter
Avatar billede gurly Praktikant
19. december 2007 - 23:47 #5
ja jeg kunne se du rodede med siden, men du svarede mig jo ikke her

jeg tror IKKE at du skal finde et script der fjerner dobbelt lyd, hvis det overhovedet findes. du bør i stedet finde årsagen til at fejlen opstår.

jeg kan se at du indsætter video på den her måde >
<embed src="/Roomba530_FINAL.wmv" width="400" height="400"></embed>
og da må man jo sige at det er en lidt forenklet måde.
fordi du får jo slet ikke defineret hvilken afspiller der skal bruges som plugin på siden. du kan derfor ikke være sikke på at det er windows media player der bliver brugt.

her er en lidt bedre kode, som dog stadig er enkel, den fungere både i explorer og firefox >

  <embed type="application/x-mplayer2" id="music1"
  classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95"
  standby="Loading Windows Media Player components..."
  pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/"
  src="http://lavpriskoekken.dk/S3.wmv "
  name="RAOCXplayer"
  width="400"
  height="300"
  controltype="2"
  showcontrols="1"
  ShowPositionControls="0"
  showstatusbar="1"
  ShowDisplay="0"
  AutoStart="1">
  </embed>

Men det er ikke det der er årsagen
jeg har prøvet at gemme din side, og så indsætte playeren herover i stedet, men med samme dårlige resultat, der var stadig dobbelt lyd.
både din enkle player og min lidt udvidede kode fungere jo fint i en anden webside
så det er altså selve din side der er problemet.

oppe i din sides head har du følgende script som henter en js fil >
<SCRIPT Language="Javascript" SRC="/Shop/js/Shop5Common.js"></SCRIPT>

hvis jeg sletter dette så den ikke henter js filen så køre videoen normalt
det tyder på at der er noget i den js fil som forstyrre, måske en fejl i denne js fil ?
Avatar billede gurly Praktikant
20. december 2007 - 00:14 #6
men du har jo mange funktioner liggende i det script (
men ved at bruge udelukkelses metoden og slette en funktion af gamgen, så har jeg pejlet mig frem til at det er følgende funktion i dit script der laver ravagen >

function GeneratePrintOutput()
{
    try

    {
        // Get HTML content from main TD
        var PrintContent =  document.getElementById('ContentContainer_DIV').innerHTML ;

        // Rename ID and FORM tags on the print content HTML to advoid double occurance and generate js error
        PrintContent = PrintContent.replace(/name=/ig,"Xid=");
        PrintContent = PrintContent.replace(/id=/ig,"Xid=");
        PrintContent = PrintContent.replace(/<form/ig,"<Xform");

        // Write the HMTL content to the div layer
        document.getElementById('PrintContent_DIV').innerHTML = PrintContent;
    }
    catch(e)
    {
    }

der er altså noget i denne funktion der laver ravage i den for mediaplayeren
hvorfor ved jeg ikke, jeg er ikke javascript expert så jeg kan ikke lige gennemskue hvad funktionen er til, ud over det liger noget print haløj, men det ved du måske ?
Avatar billede himal Novice
20. december 2007 - 10:54 #7
har fundet denne løsning tak for hjælpen Gurly
<embed src="/Roomba530_FINAL.wmv" width="400" height="400" type="video/x-ms-wmv" autostart="false"></embed> </p>
Avatar billede gurly Praktikant
21. december 2007 - 03:38 #8
men det er jo stadig ikke korrekt fordi du i koden ikke har defineret hvilken afspiller der skal bruges, prøvede du koden jeg postede 19/12-2007 23:47:05

du har da også stadig dobbeltlyd på

fandt du ud af hvad funktionen "GeneratePrintOutput()" som ligger i din js fil
Shop5Common.js er til ? ? ? for det er den der skaber ravagen.
sletter man denne funktion i js filen, så køre playeren rigtigt

men du gav måske bare op, og linkede direkte til filen i stedet  c",)
Avatar billede himal Novice
21. december 2007 - 18:42 #9
ja det var lige hvad jeg gjore