Avatar billede fieklokke Nybegynder
16. december 2007 - 10:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af virusprogram.

Jeg har haft Trend Micro som virusprogram i et halvt år.Jeg valgte det da jeg kunne kople 3 computere til og tog derefter mine døtres med.
Men min ene datter kan ikke opdatere programmet som ellers kører fint.
Hvorfor???
Avatar billede reinelt Nybegynder
16. december 2007 - 11:39 #1
hvilke fejlmeddelser kommer der?
Avatar billede fieklokke Nybegynder
16. december 2007 - 12:09 #2
Den starter på opdateringerne men når den er nået 98% skriver den at der er en fejl ,kontroller om pc er tilsluttet eller prøv igen.Jeg kan gå på nettet både før og efter så forbindelsen fejler intet og prøver jeg igen sker det samme.
Jeg kan bare ikke finde nogle steder på deres hjemmeside hvor jeg kan installere på ny for så havde jeg gjordt det.
Avatar billede pgroen Nybegynder
16. december 2007 - 13:59 #3
Du er vist kommet til at stille spørgsmålet i den forkerte kategori;

prøv http://www.eksperten.dk/spm/Sikkerhed/Virus/ i stedet, dér er der måske større chance for at finde nogen der kan hjælpe.

(Og held og lykke med det - jeg har selv haft nogle heftige kampe med mit AntiVirus...:-)
Avatar billede fieklokke Nybegynder
16. december 2007 - 17:22 #4
OK det er flyttet.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
26. juli 2009 - 17:30 #5
tak
Avatar billede pgroen Nybegynder
26. juli 2009 - 23:13 #6
Efter moden overvejelse på halvandet år :-)

selvtak !