Avatar billede matthew-dk Nybegynder
15. december 2007 - 20:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Stort problem med PC

Hej,
Her for nylig slettede jeg et gratis program jeg havde downloadet. Lidt tid efter slettede jeg det, da jeg ikke brugte det. Lige siden der har min computer kørt langsomt.

Den siger også den ikke kan finde nogle internet porte - så jeg kan heller ikke komme på nettet.

Har overvejet at formatere, men har ikke xp disken.

Har i en ide til hvad jeg kan gører ?
15. december 2007 - 20:16 #1
TiHi - gratis og gratis - du har nok fået lidt extra i pakken!!!

... så for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/threat_analytics/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Avatar billede matthew-dk Nybegynder
15. december 2007 - 20:42 #2
Okay, har downloadet programmet og scannet - men forstår så ikke hvad man skal -
den siger jeg skal makerer nogle prg. men at jeg skal passe på med hvad jeg makerer?

Det skal lige siges at jeg ikke er så meget inde i det her.
Avatar billede matthew-dk Nybegynder
15. december 2007 - 21:05 #3
Fandt ud af det:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:07:28, on 15-12-2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16544)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\LogMeIn\x86\RaMaint.exe
C:\Programmer\McAfee\MBK\MBackMonitor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\McAfee\HackerWatch\HWAPI.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcmscsvc.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcods.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcpromgr.exe
c:\PROGRA~1\FLLESF~1\mcafee\redirsvc\redirsvc.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcshield.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcsysmon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\mdm.exe
C:\Programmer\McAfee\MPF\MPFSrv.exe
C:\Programmer\McAfee\MSK\MskSrver.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\SiteAdvisor\6172\SAService.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
c:\PROGRA~1\mcafee\VIRUSS~1\mcvsshld.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcupdmgr.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\MPS\mps.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcagent.exe
C:\Programmer\McAfee\MPS\mpsevh.exe
C:\WINDOWS\VM_STI.EXE
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\jusched.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Programmer\McAfee\MSK\MskAgent.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\WINDOWS\system32\regsvr32.exe
C:\WINDOWS\mgrs.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\SarbyxTrayClock\trayclock.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Philips\SPC 300NC PC Camera\TrayMin300.exe
c:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
c:\programmer\mcafee\msc\mcuimgr.exe
C:\Documents and Settings\Privat\Skrivebord\alternativ.exe
G:\alternativ.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.patriots.com/homepage/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: scriptproxy - {7DB2D5A0-7241-4E79-B68D-6309F01C5231} - c:\programmer\mcafee\virusscan\scriptcl.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BigDogPath] C:\WINDOWS\VM_STI.EXE Philips SPC 300NC PC Camera
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] c:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NBKeyScan] "C:\Programmer\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBKeyScan.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MskAgentexe] C:\Programmer\McAfee\MSK\MskAgent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiteAdvisor] C:\Programmer\SiteAdvisor\6172\SiteAdv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [McENUI] C:\PROGRA~1\McAfee\MHN\McENUI.exe /hide
O4 - HKLM\..\Run: [McAfee Backup] C:\Programmer\McAfee\MBK\McAfeeDataBackup.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MBkLogOnHook] C:\Programmer\McAfee\MBK\LogOnHook.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UnlockerAssistant] "C:\Programmer\Unlocker\UnlockerAssistant.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [smgr] mgrs.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [SarbyxTrayClock] C:\Programmer\SarbyxTrayClock\trayclock.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: TrayMin300.exe.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll (file missing)
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O10 - Broken Internet access because of LSP chain gap (#20 in chain of 23 missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {AB86CE53-AC9F-449F-9399-D8ABCA09EC09} (Get_ActiveX Control) - https://h17000.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Secure/HPGetDownloadManager.ocx
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: byxvuus - byxvuus.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: jkkiggg - jkkiggg.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: LMIinit - C:\WINDOWS\SYSTEM32\LMIinit.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: DomainService - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\hhjcoefj.exe (file missing)
O23 - Service: McAfee E-mail Proxy (Emproxy) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\McAfee\EmProxy\emproxy.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Programmer\Fælles filer\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: LogMeIn Maintenance Service (LMIMaint) - LogMeIn, Inc. - C:\Programmer\LogMeIn\x86\RaMaint.exe
O23 - Service: LogMeIn - LogMeIn, Inc. - C:\Programmer\LogMeIn\x86\LogMeIn.exe
O23 - Service: MBackMonitor - McAfee - C:\Programmer\McAfee\MBK\MBackMonitor.exe
O23 - Service: McAfee HackerWatch Service - McAfee, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\McAfee\HackerWatch\HWAPI.exe
O23 - Service: McAfee Update Manager (mcmispupdmgr) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcupdmgr.exe
O23 - Service: McAfee Services (mcmscsvc) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcmscsvc.exe
O23 - Service: McAfee Network Agent (McNASvc) - McAfee, Inc. - c:\programmer\fælles filer\mcafee\mna\mcnasvc.exe
O23 - Service: McAfee Scanner (McODS) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcods.exe
O23 - Service: McAfee Protection Manager (mcpromgr) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcpromgr.exe
O23 - Service: McAfee Proxy Service (McProxy) - McAfee, Inc. - c:\PROGRA~1\FLLESF~1\mcafee\mcproxy\mcproxy.exe
O23 - Service: McAfee Redirector Service (McRedirector) - McAfee, Inc. - c:\PROGRA~1\FLLESF~1\mcafee\redirsvc\redirsvc.exe
O23 - Service: McAfee Real-time Scanner (McShield) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcshield.exe
O23 - Service: McAfee SystemGuards (McSysmon) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcsysmon.exe
O23 - Service: McAfee Personal Firewall Service (MpfService) - McAfee, Inc. - C:\Programmer\McAfee\MPF\MPFSrv.exe
O23 - Service: McAfee Privacy Service (MPS9) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\MPS\mps.exe
O23 - Service: McAfee SpamKiller Service (MSK80Service) - McAfee Inc. - C:\Programmer\McAfee\MSK\MskSrver.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Programmer\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: ProtexisLicensing - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PSIService.exe (file missing)
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: SiteAdvisor-tjeneste (SiteAdvisor Service) - Unknown owner - C:\Programmer\SiteAdvisor\6172\SAService.exe
O23 - Service: StarWind AE Service (StarWindServiceAE) - Rocket Division Software - C:\Programmer\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindServiceAE.exe
Avatar billede rejemaden Nybegynder
15. december 2007 - 21:39 #4
Hold da op drenge! Han skal jo blot pisse ned i strømforsyningen og håbe på det bedste, så vil han se "computer kører hurtigt igen", så det basker langt ned ad væggene!
Avatar billede enya Nybegynder
15. december 2007 - 21:39 #5
>rejemaden: Andre mener nok deres spørgsmål mere seriøst end du gør.. Synes du skal holde dig til dine egne spm...!
15. december 2007 - 23:17 #6
<rejemaden> har flere gange være på spil med mindre seriøse kommentarer flere steder; forventede at han (?) allerede var smidt ud ?

------------------------------------------------------------------------

[LogMeIn] - er det noget du selv har lagt ind ?

------------------------------------------------------------------------

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [smgr] mgrs.exe

O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll (file missing)
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)

O20 - Winlogon Notify: byxvuus - byxvuus.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: jkkiggg - jkkiggg.dll (file missing)

O23 - Service: DomainService - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\hhjcoefj.exe (file missing)
O23 - Service: ProtexisLicensing - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PSIService.exe (file missing)

Genstart normalt, kør en ny scanning med hijackthis, og kopier en frisk log herind til tjek.

------------------------------------------------------------------------

Det med at du ikke ka' komme på nettet tar' vi i næste omgang ? Hvis det så stadig er aktuelt ?
Avatar billede enya Nybegynder
15. december 2007 - 23:28 #7
>karise_larry: Det havde jeg også set. Derfor tillod jeg mig at "spamme" spm. her - i håb om at han/hun så stoppede..!
Avatar billede matthew-dk Nybegynder
15. december 2007 - 23:47 #8
Har selv lagt LogMeIn ind :)

Har gjort som du sagde og her er den nye liste

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 23:44:58, on 15-12-2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16544)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\LogMeIn\x86\RaMaint.exe
C:\Programmer\McAfee\MBK\MBackMonitor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\McAfee\HackerWatch\HWAPI.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcmscsvc.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcods.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcpromgr.exe
c:\PROGRA~1\FLLESF~1\mcafee\redirsvc\redirsvc.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcshield.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcsysmon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\mdm.exe
C:\Programmer\McAfee\MPF\MPFSrv.exe
C:\Programmer\McAfee\MSK\MskSrver.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\SiteAdvisor\6172\SAService.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
c:\PROGRA~1\mcafee\VIRUSS~1\mcvsshld.exe
C:\WINDOWS\VM_STI.EXE
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Programmer\McAfee\MSK\MskAgent.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\SarbyxTrayClock\trayclock.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Philips\SPC 300NC PC Camera\TrayMin300.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcupdmgr.exe
c:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcagent.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\MPS\mps.exe
C:\Programmer\McAfee\MPS\mpsevh.exe
C:\Programmer\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
c:\programmer\fælles filer\mcafee\mna\mcnasvc.exe
C:\Programmer\LogMeIn\x86\LogMeIn.exe
C:\Documents and Settings\Privat\Skrivebord\alternativ.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.patriots.com/homepage/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: scriptproxy - {7DB2D5A0-7241-4E79-B68D-6309F01C5231} - c:\programmer\mcafee\virusscan\scriptcl.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BigDogPath] C:\WINDOWS\VM_STI.EXE Philips SPC 300NC PC Camera
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] c:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NBKeyScan] "C:\Programmer\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBKeyScan.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MskAgentexe] C:\Programmer\McAfee\MSK\MskAgent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiteAdvisor] C:\Programmer\SiteAdvisor\6172\SiteAdv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [McENUI] C:\PROGRA~1\McAfee\MHN\McENUI.exe /hide
O4 - HKLM\..\Run: [McAfee Backup] C:\Programmer\McAfee\MBK\McAfeeDataBackup.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MBkLogOnHook] C:\Programmer\McAfee\MBK\LogOnHook.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UnlockerAssistant] "C:\Programmer\Unlocker\UnlockerAssistant.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Programmer\Fælles filer\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [SarbyxTrayClock] C:\Programmer\SarbyxTrayClock\trayclock.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: TrayMin300.exe.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll (file missing)
O10 - Broken Internet access because of LSP chain gap (#20 in chain of 23 missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {AB86CE53-AC9F-449F-9399-D8ABCA09EC09} (Get_ActiveX Control) - https://h17000.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Secure/HPGetDownloadManager.ocx
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: LMIinit - C:\WINDOWS\SYSTEM32\LMIinit.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: McAfee E-mail Proxy (Emproxy) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\McAfee\EmProxy\emproxy.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Programmer\Fælles filer\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: LogMeIn Maintenance Service (LMIMaint) - LogMeIn, Inc. - C:\Programmer\LogMeIn\x86\RaMaint.exe
O23 - Service: LogMeIn - LogMeIn, Inc. - C:\Programmer\LogMeIn\x86\LogMeIn.exe
O23 - Service: MBackMonitor - McAfee - C:\Programmer\McAfee\MBK\MBackMonitor.exe
O23 - Service: McAfee HackerWatch Service - McAfee, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\McAfee\HackerWatch\HWAPI.exe
O23 - Service: McAfee Update Manager (mcmispupdmgr) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcupdmgr.exe
O23 - Service: McAfee Services (mcmscsvc) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcmscsvc.exe
O23 - Service: McAfee Network Agent (McNASvc) - McAfee, Inc. - c:\programmer\fælles filer\mcafee\mna\mcnasvc.exe
O23 - Service: McAfee Scanner (McODS) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcods.exe
O23 - Service: McAfee Protection Manager (mcpromgr) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcpromgr.exe
O23 - Service: McAfee Proxy Service (McProxy) - McAfee, Inc. - c:\PROGRA~1\FLLESF~1\mcafee\mcproxy\mcproxy.exe
O23 - Service: McAfee Redirector Service (McRedirector) - McAfee, Inc. - c:\PROGRA~1\FLLESF~1\mcafee\redirsvc\redirsvc.exe
O23 - Service: McAfee Real-time Scanner (McShield) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcshield.exe
O23 - Service: McAfee SystemGuards (McSysmon) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcsysmon.exe
O23 - Service: McAfee Personal Firewall Service (MpfService) - McAfee, Inc. - C:\Programmer\McAfee\MPF\MPFSrv.exe
O23 - Service: McAfee Privacy Service (MPS9) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\MPS\mps.exe
O23 - Service: McAfee SpamKiller Service (MSK80Service) - McAfee Inc. - C:\Programmer\McAfee\MSK\MskSrver.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Programmer\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: SiteAdvisor-tjeneste (SiteAdvisor Service) - Unknown owner - C:\Programmer\SiteAdvisor\6172\SAService.exe
O23 - Service: StarWind AE Service (StarWindServiceAE) - Rocket Division Software - C:\Programmer\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindServiceAE.exe
----------------------------------------------------------------------
Kan stadig ikke komme på nettet
16. december 2007 - 22:09 #9
I tilfælde af at internetforbindelsen forsvinder:

Du skal hente et program, der hedder LSPFix.
Brug kun programmet, hvis Internetforbindelsen forsvinder: http://www.cexx.org/lspfix.htm
direkte link http://www.cexx.org/lspfix.zip

Anden version: http://danborg.org/spy/Newnet/winsockxpfix.exe (i tilfælde af, at LSPFix ikke virker).

Download begge til skrivebordet, så de er klar til brug, hvis forbindelsen forsvinder!

Hvis LSPFix skal bruges, så følg denne anvisning:
Pak filen ud, kør programmet, sæt flueben i "I know what I am doing" klik på finish.
Brug kun programmet, hvis Internetforbindelsen forsvinder!
27. marts 2008 - 17:51 #10
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede matthew-dk Nybegynder
04. februar 2011 - 16:13 #11
.