Avatar billede ffparken Nybegynder
13. december 2007 - 00:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Programmering af Bios Billede

X Hej
Jeg står og er ved at lave et forsøg, jeg vil gerne have programmeret et billede som skal kunne installeres i Bios

Hvis man har en Dell computer, så viser den et billede hvor der står "Dell Computers" mens den tester ram, harddisk osv. altså jeg skal have programmeret et billede som skal komme lige efter at man har trykket på tænd knappen.

Nogen der ved noget om dette og evt. vil hjælpe mig med at lave et sådan billede ?
Avatar billede jck_true Nybegynder
13. december 2007 - 08:42 #1
Avatar billede ffparken Nybegynder
13. december 2007 - 18:08 #2
nu er jeg jo stræmt hehe
Ved du noget om hvordan man gør ?
Avatar billede jck_true Nybegynder
14. december 2007 - 07:55 #3
Nej det gør jeg desvære ikke.
Der står noget om at nogen man ved nogen bioser kan ændre det manuelt.
Har du tjekket Alle bios indstillinger samt eventuelle downloads på din fabrikants hjemmeside?
Avatar billede ffparken Nybegynder
05. februar 2008 - 23:37 #4
.