Avatar billede nnb Nybegynder
07. december 2007 - 21:45 Der er 11 kommentarer

kan man slette et spørgsmål man har stillet?

hej som der står i overskriften hvordan sletter man så et spørgsmål der er stillet ?
Avatar billede enya Nybegynder
07. december 2007 - 21:47 #1
Det kan man ikke. Man kan lukket det - men ikke slette det.. :)
Avatar billede nnb Nybegynder
07. december 2007 - 21:49 #2
hvad gør jeg så hvis min database kode ved et uheld er kommet ind så alle kan se det ?
Avatar billede enya Nybegynder
07. december 2007 - 21:49 #3
Bl.a. derfor findes der også mange åbne / ubesvarede spørgsmål på Eksperten. Mvh.
Avatar billede enya Nybegynder
07. december 2007 - 21:50 #4
Prøv at stille spørgsmålet til Admin. i stedet for her...!
Avatar billede nnb Nybegynder
07. december 2007 - 21:52 #5
hvor kan jeg stille det til en admin henne ?
Avatar billede enya Nybegynder
07. december 2007 - 21:52 #6
Altså oprette det f.eks. her: http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/Generelt/
Avatar billede fromsej Praktikant
07. december 2007 - 21:53 #7
Anmeld dig selv i spørgsmålet, forklar i anmeldelsen at du gerne vil have det lukket og fjernet.
De plejer at være lydhøre.
Avatar billede enya Nybegynder
07. december 2007 - 21:57 #8
Tak for info. - fromsej - den mulighed kendte jeg ikke til...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. december 2007 - 22:05 #9
Men siden er sikkert allerede cachet hos Google. Lav dit password om.
Avatar billede enya Nybegynder
12. januar 2008 - 21:57 #10
>nnb: Lukker du ikke her..??
Smid et svar selv og acceptér det og afvis samtidig mit svar (som var en fejl)...!!
Avatar billede enya Nybegynder
12. januar 2008 - 22:18 #11
Har lige tjekket "nnb".. Ser ud til at bruger ikke er aktiv på E. mere - så må spm. jo bare "hænge"..!