Avatar billede hresben Nybegynder
07. december 2007 - 19:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rollover knap med hængende state

Hej!

Jeg har lavet en menu med nogle rollover-knapper i CSS.
Jeg vil gerne have at den sektion man kigger på, er highlighted hele tiden. Er der en måde at gøre det i CSS, eller skal man angive det respektive highlight-billede for knappen i seperate stylesheets?
Det ville være lidt ærgerligt hvis man skal til at lave seperate stylesheets for hver enkelt sektion på siden, da dette jo lidt eliminerer anvendeligheden ved style sheets.

Håber jeg beskriver problemet klart nok :-)
Avatar billede roenving Novice
08. december 2007 - 04:07 #1
css er enormt brugbart, men træerne vokser altså ikke ind i himlen ...

-- afhængigt af, hvordan du styrer din side, må du sætte den slags highlight med noget serverside der sætter forskellige klasser eller bruge noget javascript, der kan ændre de relevante style-properties !-)
Avatar billede hresben Nybegynder
08. december 2007 - 12:07 #2
Tak for svaret..

Hvordan giver jeg dig pointene?
Avatar billede roenving Novice
09. december 2007 - 02:42 #3
Så må jeg jo lige lægge et svar ,-)

Velbekomme '-)

Se i øvrigt http://www.expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar !-)
Avatar billede roenving Novice
10. december 2007 - 13:37 #4
-- og tak for point ;~}