Avatar billede traxion- Nybegynder
04. december 2007 - 16:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløst internet går på "kun lokalt" når der slukkes.

Hej Eksperten Folk.
når jeg slukker mit internet på kontakten ( både den trådløse router og modemmet)går mit internet på selve computeren på Kun lokalt og kan derefter ikke få forbindelse til nettet før jeg har isat et kabel fra router til pc. Jeg bruger vista og det er internet fra tdc med linksys trådløse router.

Nogle ideer til om opsætningen kan være forkert eller??

På forhånd tak.
Avatar billede lassebm Nybegynder
04. december 2007 - 16:57 #1
Forstår ikke helt..
Hvis du slukker modemet, burde du ikke have noget net.

Kan du forklare lidt mere om hvordan det er sat op ?
Avatar billede traxion- Nybegynder
04. december 2007 - 17:28 #2
ja, det var måske lidt utydeligt.
når jeg slukker for det og bagefter tænder igen går den kun på lokalt netværk.
Avatar billede traxion- Nybegynder
04. december 2007 - 17:30 #3
og så fortsætter det så som ovenskrevet med kabal det skal isættes igen osv.
Avatar billede lassebm Nybegynder
05. december 2007 - 08:30 #4
Det skyldes vel at den smider forbindelsen til access pointen, når du slukker, så er der jo intet strøm på, og så skal du forbinde igen, eller sætte den til at autoconnecte når den finder forbindelsen.
Avatar billede traxion- Nybegynder
16. maj 2010 - 14:06 #5
..