Avatar billede qp Nybegynder
04. december 2007 - 10:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

customErrors statusCode 403.7

Hej Folkens

Jeg vil gerne redirecte folk til en side hvis de får en fejl med status code 403.7 (klienten mangler certifikat). Dette vil jeg gøre i en web.config vha. IIS og .NET ved brug af custom errors.
Problemet er så bare at statusCode attributten parser værdien til en Int32.

tagget:
<error statusCode="403.7" redirect="/CertifikatFejl.aspx" />

fejl:
The value of the property 'statusCode' cannot be parsed. The error is: 403.7 is not a valid value for Int32.

Nogen der ved hvordan man kan få det til at virke?
Avatar billede saudoo Nybegynder
05. december 2007 - 00:18 #1
Prøv med 403;7 istedet
Avatar billede qp Nybegynder
05. december 2007 - 13:56 #2
Stadig en parsing fejl, en 403;7 streng er nok lige så svær at lave om til en 403.7 Int32 så tror der må være en attribut eller lignende der skal sættes til "under-fejl"
Avatar billede saudoo Nybegynder
05. december 2007 - 22:15 #3
Nej okay.. det var heller ikke videre velovervejet. Kunne bare huske det var sådan man skrev i gamle dage, når man skulle konfigurere sin server til at gøre det, istedet. :)

Du kan desværre ikke forvente mere "hjælp" fra mig. Har prøvet at søge internettet tyndt, dog uden den mindste form for held.
Avatar billede saudoo Nybegynder
05. december 2007 - 22:16 #4
Du kunne eventuelt prøve asp.nets forums, hvid du ikke har held med at finde et svar herinde. Hvis det kan lade sig gøre, så har de svaret!
Avatar billede qp Nybegynder
01. oktober 2008 - 11:50 #5
Lukker u. svar desværre