Avatar billede haslund83 Nybegynder
30. november 2007 - 14:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Email sender problem

Hej Alle

Et lille spørgsmål

Jeg skal sende en mail ud til nogle email adresser i en tabel. Det handler om at folk har været inde flere gange og tage en test og hver gang har de skrevet email og svaret på om de vil kontaktes i fremtiden. altså kan 1 person stå der flere gange.

Altså ca.

ID  Adresse        reminder

1  email@adresse  true
2  email@adresse  true
3  email@adresse  false

Her skal jeg altså kigge alle poster med email@adresse igennem og derefter finde den med det højeste ID og så sende en mail hvis "reminder" er lig med "true" eller ikke..

er der nogen der har et forslag?
Avatar billede haslund83 Nybegynder
30. november 2007 - 15:11 #1
det var selv følgelig mysql og php..
Avatar billede haslund83 Nybegynder
03. august 2012 - 18:35 #2
lukker og slukker