Avatar billede genloc Nybegynder
30. november 2007 - 14:38 Der er 4 kommentarer

Event ID: 5719 Source: Netlogon

Køre Window2003 SBS med 2 xp maskiner til.. hvor fejlen kommer på de 2 pc'er har prøvet at gøre dette http://support.microsoft.com/kb/938449 selvom maskinen ikke køre med et 1gb nic

Det er sådan set forbindelse det tager bare uhyr lang tid at log på maskinerne kan sagtes pinge serveren og der mistes heller ikke nogen pakker

har også prøvet med en anden switch eftersom jeg også læste at spanning tree kunne skabe lidt bøvl.
Avatar billede riversen Nybegynder
02. december 2007 - 09:07 #1
tjek at din server står som primær dns server for klienterne der har problemet.
Avatar billede sup3rior Nybegynder
02. december 2007 - 11:58 #2
Og at maskinerne bruger SBS serveren som deres (eneste) DNS server.
Avatar billede riversen Nybegynder
02. december 2007 - 12:08 #3
så længe den står som primær er det fint. Det behøver ikke være den eneste.
Avatar billede sup3rior Nybegynder
14. marts 2008 - 09:18 #4
Kom du videre?