Avatar billede fraller Nybegynder
30. november 2007 - 12:46 Der er 2 kommentarer

Låsning af iconer og dualscreen settings.

Hejsa

Jeg har en dell bærbar som sidder i en dockingstation, den bliver normalt ikke fjernet derfra, men bliver slukket efter arbejdsdagen og tændt næste morgen igen. Jeg har 2 externe skærme sat til, så jeg bruger altså ikke bærbarskærmen.

Har to problemer, for det første så når jeg booter bærbaren så sætter den altid min sekundær skærm på højre side af min primær hvilken er forkert, og den resetter altid til den setting når jeg rebooter min pc. For det andet så har den med at smide iconerne på skrivebordet ligesom den har lyst til, vil gerne have dem låst så de ikke flytter sig ved reboot.
Syntes ikke google har nogle brugbarer løsningen, evt. forslag til programmer eller lign., der kan fixe det ville være dejligt.

På forhånd tak.
Avatar billede jokkejensen Novice
30. november 2007 - 13:42 #1
svaret er vist : "ultramon" :)
Avatar billede fraller Nybegynder
30. november 2007 - 14:50 #2
jaaaa da, klasse program. Du har nærmest reddet mit liv, ca. ihvertfald, jeg giver en pilz i lufthavnen.
Men hvordan smider jeg lige point over til dig jokke?, syntes ikke jeg kan finde noget.