Avatar billede pablopablo Nybegynder
28. november 2007 - 14:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Undgå at cache data i IE 7.0

Hejsa...

Jeg har en asp.net 2.0 side som jeg ønsker ALDRIG skal cache nogle nogle filer i "Temporary Internet Files"!

Jeg har prøvet mange ting men det virker bare ikke... jeg har pt. følgende kode i min masterpage load metode:

        HtmlMeta HM_Expires = new HtmlMeta();
        HM_Expires.HttpEquiv = "Expires";
        HM_Expires.Content = "-1";
        Page.Header.Controls.Add(HM_Expires);

        HtmlMeta HM_NoCache = new HtmlMeta();
        HM_NoCache.HttpEquiv = "PRAGMA";
        HM_NoCache.Content = "NO-CACHE";
        Page.Header.Controls.Add(HM_NoCache);

Det resulterer i, at alle sider bliver hentet ned HVER gang. Men filer gemmes desværre stadig i TEMP mappen...?? Bemærk at jeg kører med IE 7.0...

Håber meget I kan hjælpe mig!

Mvh. PabloPablo
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2007 - 16:07 #1
det er jeg temmelig sikker på ikke er muligt...
Avatar billede saudoo Nybegynder
28. november 2007 - 19:43 #2
Ja.. det tror jeg heller ikke er muligt. Tilgengæld ved jeg det var muligt at bede browseren om at hente en ny version af de brugte filer, hver gang siden blev indlæst.

Så det ville undre mig hvis man ikke også kunne i Asp.net. :)
Avatar billede pablopablo Nybegynder
29. november 2007 - 00:56 #3
Det er muligt, man skal blot oprette sin egen HTTP handler og lade den klare sagerne, så spiller det ;)