Avatar billede 3z Nybegynder
28. november 2007 - 11:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Submit efter indtastning i form

Hej,

Kan man autosubmitte en form efter en bruger har indtastet i et specifikt felt ?

Hvis bruger skriver noget tekst i et text input felt og derefter tab'er væk eller klikker væk med musen, kan man så få formen til automatisk at submitte den indtastede tekst ?

If so, how ? :)
Avatar billede soerenlyn Nybegynder
28. november 2007 - 12:05 #1
Prøv dette:

---------------------------------------
<form>
<input type="text" onblur="if(this.value)this.form.submit();" onkeyup="function(e){if(!e)e=window.event;if(document.all)key=event.keyCode;else key=e.which;if(key==9&&this.value)this.form.submit();">
</form>
Avatar billede soerenlyn Nybegynder
28. november 2007 - 15:23 #2
Men tror faktisk du bare kan slette hele onkeyup. For når man tabber væk så fjernes fokus, og så bliver onblur kaldt :)
Avatar billede 3z Nybegynder
28. november 2007 - 20:59 #3
Smid et svar - det var bare din onblur der skulle til :)
Jeg takker
Avatar billede soerenlyn Nybegynder
28. november 2007 - 23:48 #4
Det var godt :)