Avatar billede adis Nybegynder
26. november 2007 - 19:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

At sende noget data videre til min mail

har nogle variabler i sådan et script...

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript" TYPE="text/javascript">
<!--

// raw scores for each section
var picRaw = parent.frames['collect'].getPictureSectionRawScore();
var vocRaw = parent.frames['collect'].getVocabularySectionRawScore();
var recallRaw = parent.frames['collect'].getRecallSectionRawScore();
var recallbRaw = parent.frames['collect'].getRecallBackwardsSectionRawScore();
var relationRaw = parent.frames['collect'].getRelationshipSectionRawScore();
var arithRaw = parent.frames['collect'].getArithmeticSectionRawScore();
// end

// get polyscale scores
var fullScore = parent.frames['collect'].getFullPolyScaleScore();
var verbalScore = parent.frames['collect'].getVerbalPolyScaleScore();
var performanceScore = parent.frames['collect'].getPerformancePolyScaleScore();
//end

var sectionMean = parent.frames['collect'].getSectionMean();

//-->
</SCRIPT>

Det jeg har brug for er et eller andet kode i PHP som kan sende "var fullScore"

og har også dette skript:
<script>document.write(parent.frames['collect'].fullName)</script>

hvor jeg har brug for fullName til at sende til min mail...

alt dette kommer fra en forige fil. så om jeg skal sende det fra den eller i denne her...
forige fil er html
Avatar billede adis Nybegynder
27. november 2007 - 12:01 #1
$score = "<script>document.write(Math.round(fullScore));if(Math.round(fullScore) > 149){document.write(\"+\");}</script>";
$navn = "<script>document.write(parent.frames['collect'].fullName)</script>";

mail("til@til.dk", "$navn", "$navn - $score", "from: fra@fra.dk");
Avatar billede adis Nybegynder
27. november 2007 - 12:31 #2
mail("iq@kommunica.dk", "echo $navn;", "echo $navn; - echo $score;", "from: iq@kommunica.dk");
Avatar billede adis Nybegynder
27. november 2007 - 12:41 #3
:::MEGA PROBLEM:::

Troede at jeg havde løst problemet... men dog ikke...

det der sker er at jeg ved hjælp at "echo" kan udskrive det rigtige på siden... men ikke sende det til min mail:

til min mail sendes denne string:

"<script>document.write(Math.round(fullScore));if(Math.round(fullScore) > 149){document.write(\"+\");}</script>"

<?php
$score = "<script>document.write(Math.round(fullScore));if(Math.round(fullScore) > 149){document.write(\"+\");}</script>";
$navn = "<script>document.write(parent.frames['collect'].fullName)</script>";

echo $navn;
echo $score;

mail("iq@kommunica.dk", "$navn", "$navn - $score", "from: iq@kommunica.dk");
?>
Avatar billede adis Nybegynder
17. december 2007 - 19:40 #4
test