Avatar billede nico-nico Nybegynder
26. november 2007 - 12:32 Der er 1 kommentar

Billede-arkiv

Jeg står for at skulle oprette et større fil- og billedearkiv på min arbejdsplads.

Det er en stor virksomhed, som har intranet, hvorfra billedearkivet skal være tilgængeligt.

Der er rigtig meget materiale, og jeg ønsker at kunne tildele de enkelte filer/mapper tags, som man så senere hen kan søge på.

Er der nogen, der har forslag til software, jeg kan benytte, når jeg skal foretage dette arkiveringsarbejde?
Avatar billede ladyhawke Novice
26. november 2007 - 13:03 #1
det afhænger af hvad virksomheden bruger i forvejen... du kan f.eks. bruge Sharepoint til det (den nye har nogle ok versionshåndteringsfunktionaliteter)