Avatar billede knoldfred Nybegynder
25. november 2007 - 18:57 Der er 4 kommentarer

Mine data gemmes ikke korrekt.

Hej

(spørgsmål 1)
Jeg har oprettet en ny generel gruppe "min" i kartoteket.
Når jeg har udfyldt nyt kartotekskort gemmes dette i øvrige, og ikke i "min" gruppe ?

(spørgsmål 2)
Selvom jeg har slettet et kartotekskort kan jeg ikke genbruge kartoteksnummeret.
Når jeg forsøger at oprette nyt kartotekskort med det slettede nr. får jeg en fejlmedd.
"Det tildelte kartoteksnummer xxxxxxxx er allerede i brug." ?
Avatar billede ottobp Novice
30. december 2007 - 03:10 #1
spm 1  Har du valgt  min gruppe  som  debitor eller kreditor gruppe???  Det er jo en nødvendighed  for  at du får den  gemt  der???

spm 2  Det er ikke en fejl du  får  op  men derimod  en  korrekt melding  efter  program-opdatering 3.1.1  hvor stoneware  låser tidligere  kartoteksnumre mod genbrug

så  det  får du ikke lov til at  lave om på

mvh

Otto B Petersen
www.ivaerksaet.dk
cert.forhandler af SummaSummarum
Avatar billede ottobp Novice
16. april 2008 - 01:49 #2
løste mit svar  30-12-2007  dit problem???  og eller  sidder du stadig med det???
Avatar billede knoldfred Nybegynder
24. maj 2008 - 17:03 #3
løst -tak
Avatar billede ottobp Novice
24. maj 2008 - 17:59 #4
jamen det er  jo  fint  - udløser det så  de 60 point???