Avatar billede th1 Nybegynder
23. november 2007 - 17:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Label viser ikke hvad den får

Hejsa eksperter

Jeg har en javascript funktion som udskeriver et id i et label.

Mit problem er at den bliver ikke udskrivet i selve labelet.

Men jeg kan godt nok se det id som er blevet udskrivet.

her er min javascript funktion som udskriver til labelet:

document.getElementById('ShowID').innerHTML = obj.id.substring(9,obj.id.length);

og her er labelet

<label id="ShowID">0</label>

grunden til jeg skriver det i ASP.NET gruppen er fordi denne kode er i en asp.net C# documet
Avatar billede anri Novice
24. november 2007 - 23:39 #1
Hmm..  Jeg forstår ikke helt problemstillingen, så du må lige skære dte ud i pap.

Hvis det er fordi du har lavet en asp.net label skal du ikke regne med at dens id er 'ShowID'. I stedet skal du kodemæssigt tilpasse dit javascript så den fanger det rigtige objekt.

document.getElementById('<%=ShowID.ClientID%>').innerHTML = obj.id.substring(9,obj.id.length);
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
25. november 2007 - 17:05 #2
hvis du bruger Masterpages så kan du ikke bruge serverkomponentens id. tag og skriv ClientID ud til en javascript variable og brug den istedet for.
Ellers prøv at inspect din source med forskellige værktøjer som fx. www.debugbar.com eller lign.
Avatar billede th1 Nybegynder
29. november 2007 - 21:01 #3
jeg har løst proplemet. brugte thomas ydes mode-. så kan du ikke lige ligge et svar thomas_yde
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
30. november 2007 - 23:28 #4
joda :)