Avatar billede southernforest Nybegynder
22. november 2007 - 10:52 Der er 7 kommentarer

Bærbar batteri

Har en HP Pavillion laptop hvis batteri er ved at være lidt udkørt. Har kørt HP's battery check program, som fortæller at mit batteri kun har en kapacitet på omkring 30-35% af den oprindelige kapacitet. Er 10 måneder gammel så desværre ingen garanti længere. Er der mulighed for at gøre skaden god igen. Kan man genskabe celler i et lithium batteri ved at fortage sig nogle bestemte handlinger, eller er det helt håbløst?
Avatar billede tonygk Nybegynder
22. november 2007 - 11:40 #1
Der er 1 års garanto på batterier, så kan du nå at få et nyt.
Avatar billede southernforest Nybegynder
22. november 2007 - 12:05 #2
Desværre kun 6 måneder.
Avatar billede tonygk Nybegynder
22. november 2007 - 12:24 #3
Jeg er næsten sikker på at der er 1 år. Ring til HP support 70 11 77 00 og spørg om det.
Avatar billede southernforest Nybegynder
22. november 2007 - 12:30 #4
Har haft den til reperation hvor jeg skulle have lavet noget andet også. Der sagde jeg at jeg ville have batteriet udskiftet hvis det stadig var dækket af garantien. Desværre ikke.
Avatar billede southernforest Nybegynder
22. november 2007 - 12:37 #5
Men vil så også lige sige jeg have fat i HP online support chat hvor jeg fik at vide at batteriet stadig var dækket af garanti (ud fra mit S/N nummer). Men ved henvendelse til TDC hvor jeg købte computeren sagde de 6 måneder, men skrev i papirerne til værkstedet at de skulle skifte batteriet hvis HP sagde god for det. Men det må de ikke have gjort, ellers har værkstedet bare undladt at gøre noget ved det.
Avatar billede southernforest Nybegynder
22. november 2007 - 14:07 #6
Hvis du vil have points tonygk så send et svar. HP sender et nyt batteri efter jeg havde fat i kundesupport. Tak for hjælpen.
Avatar billede tonygk Nybegynder
22. november 2007 - 14:26 #7
Det var så lidt.