Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
11. juni 2001 - 20:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3d max - \"Missing Map Coordinates\"

Når jeg renderer et billede jeg har lavet via \"Convert 2 Editable Mesh\" (som jeg har smidt et textture på) skriver den:
\"Missing Map Coordinates\"

Noget der ved hvordan man løser sådan en fætter?

PS : Jeg bruger 3dS Max 4
Avatar billede spectual Nybegynder
11. juni 2001 - 23:00 #1
Jeps. Men kun hvordan det løses - ikke hvorfor.

Vælg dit objekt og i en af rulle menuerne skulle gerne være en checkbox der hedder \"Generate mapping coordinates\".

Sæt rettetegn i den - så skulle det gerne være løst.
Avatar billede cure-fec Nybegynder
12. juni 2001 - 08:17 #2
Jeg ved ikke hvordan man gør det i 3d MAX 4, men i 3.1\'eren gør man det ved at trykke på \"modifier\" panelet til højre.... Tryk på \"UVW-map\" og vælg hvilken type objekt du har. Sådan skulle det gøres!
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
12. juni 2001 - 14:09 #3
Spectual -> Jeg kan ik\' lige finde den checkbox der hedder \"Generate mapping coordinates\".

Altså - jeg ska\' trykke på objektet og derefter modify og så find den ude til højre.. ?

Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 14:12 #4
Ja. Prøv at en alm. kasse - så står den helt i bunden i modify panelet (under parameters).