Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
11. juni 2001 - 20:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3d max - \"Missing Map Coordinates\"

Når jeg renderer et billede jeg har lavet via \"Convert 2 Editable Mesh\" (som jeg har smidt et textture på) skriver den:
\"Missing Map Coordinates\"

Noget der ved hvordan man løser sådan en fætter?

PS : Jeg bruger 3dS Max 4
Avatar billede spectual Nybegynder
11. juni 2001 - 23:00 #1
Jeps. Men kun hvordan det løses - ikke hvorfor.

Vælg dit objekt og i en af rulle menuerne skulle gerne være en checkbox der hedder \"Generate mapping coordinates\".

Sæt rettetegn i den - så skulle det gerne være løst.
Avatar billede cure-fec Nybegynder
12. juni 2001 - 08:17 #2
Jeg ved ikke hvordan man gør det i 3d MAX 4, men i 3.1\'eren gør man det ved at trykke på \"modifier\" panelet til højre.... Tryk på \"UVW-map\" og vælg hvilken type objekt du har. Sådan skulle det gøres!
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
12. juni 2001 - 14:09 #3
Spectual -> Jeg kan ik\' lige finde den checkbox der hedder \"Generate mapping coordinates\".

Altså - jeg ska\' trykke på objektet og derefter modify og så find den ude til højre.. ?

Avatar billede spectual Nybegynder
12. juni 2001 - 14:12 #4
Ja. Prøv at en alm. kasse - så står den helt i bunden i modify panelet (under parameters).

Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester