Avatar billede agerkvist Nybegynder
19. november 2007 - 16:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Venstre piletast sidder pludselig "fast".

Jeg har nu i noget tid haft en ret irreterrende "bug" på min computer. Problemet består I, at min computer pludselig reagerer fuldstændig som om min venstre musetast simpelthen sad fast. Hvis jeg fx. forsøger at skrive mens problemet er der, ender jeg altså med at skrive baglæns. Problemet opstår ofte når jeg alt-tabber ud fra et computerspil jeg er i gang med, men der har også opstået flere gange uden noget spil startet. Somme tider forsvinder problemet lige så pludseligt igen, men de fleste gange bliver jeg træt af det og genstarter. Det virker altid. Jeg har nu skiftet mit tastatur ud, men kan konstatere at problemet stadig er der. Jeg har AVG anti virus og kører adaware. Jeg har googlet men har ikke været i stand til finde nogen svar så nu er jeg her. Nogen der har en anelse om hvad det her er og hvordan jeg kommer af med det?
19. november 2007 - 22:03 #1
... er det trådløst tastatur / mus ?
Avatar billede agerkvist Nybegynder
19. november 2007 - 22:11 #2
Det er almindelig mus. Det første keyboard var også almindeligt, men det nyeste er trådløst.
19. november 2007 - 22:21 #3
... prøv med alm. ledningsbaseret staveplade/tastatur ...
Avatar billede agerkvist Nybegynder
19. november 2007 - 22:29 #4
Det første tastatur hvor jeg oplevede problemet var som sagt et helt almindeligt ledningsbaseret tastatur :)
Avatar billede agerkvist Nybegynder
16. januar 2008 - 18:30 #5
/bump

Nogen der har en anelse - problemet er der stadig- giver gerne flere point :/
Avatar billede agerkvist Nybegynder
04. februar 2008 - 14:42 #6
Jeg er her stadig - slet ingen bud?
04. februar 2008 - 20:26 #7
.. er det da periodisk ?

For at dele problemet på midten - Software/Hardware - Boot op i BIOS og stil dig (=cursor) et sted hvor der er mulighed for at komme til venstre eller højre. Bliv stående der i X tid for at se om det sker der ?
Avatar billede agerkvist Nybegynder
04. februar 2008 - 22:00 #8
Ja det er periodisk. 95% af tiden fungerer alt normalt, men så pludselig er problemet der. Nogen gange forsvinder det igen lige så hurtigt og andre gange bliver det lige indtil jeg genstarter. Prøver BIOS.
Avatar billede agerkvist Nybegynder
09. februar 2008 - 10:02 #9
Problemet med denne løsning, er at computeren kan være tændt i flere dage uden det sker, så det virker desværre ikke rigtig.
Avatar billede agerkvist Nybegynder
20. oktober 2008 - 13:04 #10
Lukker den her :)