Avatar billede tuttifrutti Nybegynder
19. november 2007 - 13:31 Der er 4 kommentarer

fladskærms fjernsyn

hej,
jeg skal købe et fladskærms fjernsyn 42 tommer (mere hvis muligt) og den må maks koste 8-10000kr - der må meget gerne være pcinput på den.
er der nogen som kan anbefale en?
Avatar billede jokkejensen Novice
19. november 2007 - 15:04 #1
Søg på hifi-priser.dk eller findalt.dk eller sådan et eller andet sted.

Jeg syntes.. personligt.. du skal sikre:

1080i, skal understøtte mindre
2-3 hdmi indgange
100hz

Se eksempelvis på F8 serien hos samsung.

/JJ
Avatar billede tuttifrutti Nybegynder
20. november 2007 - 20:58 #2
tak for dit svar
øhm hvad vil 1080i og hdmi sige?
samsung ser fint ud kunne man bevæge sig ovre i sonys bravia eller phillips i samme prisklasse?
Avatar billede tuttifrutti Nybegynder
17. januar 2008 - 13:19 #3
er der nogen som kan svar på det....? tak
Avatar billede tuttifrutti Nybegynder
30. marts 2008 - 15:09 #4
hej, er der nogen herinde som kan hjælpe mig mht et fjernsyn. hvis jeg skal have en samung plasma som jeg vil bruge til film, tv og spil, hvilken er bedst at købe da?