Avatar billede alexisius Nybegynder
17. november 2007 - 18:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

angående pop op vindue

Jeg har et vindue der åbner hvergang jeg går på skrivebordet og skriver flg.: ndis undermode i/o driverfilename ndisu 10.sys has been bloched from assing network.  Kan jeg fjerne den på en eller anden måde ????
17. november 2007 - 19:02 #1
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/threat_analytics/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)
Avatar billede alexisius Nybegynder
17. november 2007 - 19:19 #2
Hej larry  Tak for hjælp men det lyder lidt svært så jeg må lige se det rigtig igennem .send et svar så får du point. mvh alex
17. november 2007 - 20:08 #3
... som beskrevet ved http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm skal jeg lige se/læse indholdet i denne HiJackThis.log fil og DEREFTER evt. fortælle dig hvordan den videre procedure er...

Først P når alt er løst *S*

Er gennemført >100.000 gange før...
Avatar billede alexisius Nybegynder
19. november 2007 - 14:24 #4
Nu er det ikke min pc det er galt mmed men min nabo der har problemet og hvis det går galt så har han ikke sin windows c.d.prof til at starte op med igen den er forsvundet under en flytning så jeg syntes ikke jeg tør tage ansvaret for det . mvh alex
19. november 2007 - 22:20 #5
... første omgang biver der _ikke_ ændret noget som helst. Bare kigge for at se/læse hvor galt det evt. er ...
Avatar billede alexisius Nybegynder
20. november 2007 - 14:40 #6
Nu har jeg lagt logfilen ind på spywarefri.dk så må vi vente og se .Det var ikke så svært som jeg troede . Jeg kunne ikke komme på eksperten fra den anden pc. jeg vender tilbage når jeg hører noget . mvh alex
Avatar billede alexisius Nybegynder
21. november 2007 - 20:20 #7
jeg har trukket mig tibage fordi mine venner har bestemt de vil have en edb pruf til at se på sagen .  jeg undskylder ulejligheden. mvh alex
Du må gerne få point!!!
22. november 2007 - 07:41 #8
(Skipper...)
Avatar billede alexisius Nybegynder
22. november 2007 - 18:57 #9
ok
Avatar billede justrace Novice
04. december 2007 - 20:53 #10
Husk at give dig selv point for at lukke. :-)