16. november 2007 - 08:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Elementer i Accordion Content Templates er ikke enabled?

Hej,

Jeg leger lidt med en Accordion kontrol fra Ajax.NET Control Toolkit. Der er fremskridt, men jeg er stødt på et forunderligt problem, som jeg ikke synes at kunne finde svaret på. Af den ene eller den anden grund, så er de elementer jeg lægger ind i content templates ikke enabled når siden endelig er oppe at køre. Dvs. jeg kan hverken skrive tekst i tekstbokserne eller klikke på knappe. Skal jeg mon bruge updatepanels til det?

Her er min kode:

<ajaxToolkit:Accordion ID="Accordion1" runat="server" FadeTransitions="True" Enabled="False" Width="600" Height="100"
    RequireOpenedPane="false" OnLoad="Accordion1_Load" SelectedIndex="-1">
    <Panes>
    </Panes>
    <HeaderTemplate>
        *klip*
    </HeaderTemplate>
    <ContentTemplate>
        <table style="width: 100%">
            <tr>
                <td style="width: 100px">
                </td>
                <td>
                    <div>
                      <table>
                          <tr>
                              <td>
                                  Titel
                              </td>
                              <td>
                                  <asp:TextBox ID="txtTitle" runat="server" Width="200px"
                                      Text='<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "title") %>' />
                              </td>
                              <td>
                                  <asp:Button ID="btnDelete" runat="server" Text="Slet klip" />
                              </td>
                          </tr>
                          <tr>
                              <td>
                                  Tags
                              </td>
                              <td>
                                  <asp:TextBox ID="txtTags" runat="server" Width="200px" Enabled="true"
                                      Text='<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "tag") %>' />
                              </td>
                              <td></td>
                          </tr>
                          <tr>
                              <td>
                                  Description
                              </td>
                              <td>
                                  <asp:TextBox ID="txtDescription" runat="server" Width="200px" TextMode="MultiLine" Rows="8"
                                      Text='<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "description") %>' />
                              </td>
                              <td></td>
                          </tr>
                          <tr>
                              <td>
                                  Kategori
                              </td>
                              <td>
                                  <asp:DropDownList ID="ddlCategory" runat="server"/>
                              </td>
                              <td>
                                  <asp:Button ID="btnOK" runat="server" Text="Gem" />
                              </td>
                          </tr>
                      </table>
                    </div>
                </td>
            </tr>
        </table>
    </ContentTemplate>
</ajaxToolkit:Accordion>
Avatar billede neoman Novice
16. november 2007 - 11:50 #1
Du kunne prøve med

<ajaxToolkit:Accordion ID="Accordion1" runat="server" FadeTransitions="True" Enabled="True" Width="600"
16. november 2007 - 12:22 #2
Kors, hvor er jeg stupid! Men tak for at pointere det!
Avatar billede neoman Novice
16. november 2007 - 13:51 #3
Nu kan jeg se at du er ny herinde - proceduren for hvordan man begår sig på E er beskrevet her: http://expfaq.dk, og især her:http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

Når dit problem er blevet løst, så beder du den/de som hjalp dig om at lægge svar, og så giver/fordeler du points blandt dem. Hvis du ikke gør det, så er der nogle paragrafryttere som mig, som ikke gider hjælpe igen.
16. november 2007 - 14:57 #4
Tak! Hermed gjort...