Avatar billede vtec4ever Nybegynder
13. november 2007 - 08:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Slet eksisterende fil når ny gemmes.

Private Sub CommandButton2_Click()
If [Ark1!c28] = "" Then Navn = [Ark1!c10] Else Navn = [Ark1!c28]
If [Ark1!c28] = "" Then drev = "I:\Design\Vareoprettelser\" & Sheets("Ark1").Range("C6") & "\" & Sheets("Ark1").Range("F8") & "\" Else drev = "I:\Design\Vareoprettelser\" & Sheets("Ark1").Range("C6") & "\" & Sheets("Ark1").Range("F8") & "\"
If MsgBox("Projektmappen gemmes som :  " & drev & Navn & ".xls  er det ok ?", vbYesNo) = vbYes Then
ThisWorkbook.SaveAs drev & Navn & ".xls"
End If
End Sub

I ovenstående script vil jeg gerne indsætte og slette denne når jeg gemmer: "I:\Design\Vareoprettelser\" & Sheets("Ark1").Range("C6") & "\" & Sheets("Ark1").Range("E8") & "\" & Sheets("Ark1").Range("C10") & ".xls" Hvordan skal den lyde???
Avatar billede jkrons Professor
13. november 2007 - 10:23 #1
Jeg går ud fra at du vil slette filen. ÆPrøv mes

Kill I:\Design\Vareoprettelser\" & Sheets("Ark1").Range("C6") & "\" & _
Sheets("Ark1").Range("E8") & "\" & Sheets("Ark1").Range("C10") & ".xls"
Avatar billede vtec4ever Nybegynder
13. november 2007 - 19:37 #2
JKrons...glemte at skrive at hvis Sheets("Ark1").Range("E8") = "" så skal den ikke slette.
Lægger du ikke lige nogle svar på de spørgsmål du har hjulpet mig med?
Avatar billede jkrons Professor
13. november 2007 - 22:55 #3
If Sheets("Ark1").Range("E8") <> "" Then
  Kill I:\Design\Vareoprettelser\" & Sheets("Ark1").Range("C6") & "\" & _
  Sheets("Ark1").Range("E8") & "\" & Sheets("Ark1").Range("C10") & ".xls"
End Sub
Avatar billede jkrons Professor
13. november 2007 - 22:56 #4
Vrøvl End If ikke End Sub.
Avatar billede vtec4ever Nybegynder
14. november 2007 - 06:42 #5
Super....tusind tak for hjælpen.

Mangler stadig at du lige ligger dine svar...det du lagde i den anden tråd, var kun en kommentar.
Avatar billede jkrons Professor
14. november 2007 - 14:37 #6
Så er her et svar i hvert fald :-)