Avatar billede carstensuurland Nybegynder
12. november 2007 - 11:56 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Søger programmeringsarbejde - aften og weekend

Jeg søger lidt ekstraarbejde som jeg kan udføre om aftenen og i weekenden. Mine spidskompetencer ligger indenfor Microsoft, herunder Office, ASP/VB, ASP.NET (C#), MS SQL Server, HTML, Javascript m.v.

Det vil sige, at jeg kan hjælpe til med at lave opgaver lige fra udvikling af Word skabeloner til opbygning af hjemmesider og udvikling af Windowsprogrammer - jeg kan stort set det hele :-)

Hvis du mener du kunne bruge mig, om aftenen og i weekenden, så skriv en mail til carsten@suurland.dk

P.S:
Jeg er 35 år gammel og har over 15 års erfaring inden for systemudvikling. Jeg har lavet løsninger for helt små virksomheder og for de helt store. Jeg har en god forretningsforståelse og arbejder konstruktivt og hurtigt.
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. november 2007 - 02:01 #1
Hvis du lige kan sætte dig ind i objekt orienteret PHP og MySQL så kan jeg måske bruge dig, kontakt mig evt, mail@mc-solutions.dk
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
15. november 2007 - 08:54 #2
Hej Cybermike.
Tak men eller tak :-) For mig er det et skridt i den forkerte retning.
Avatar billede nikkor Nybegynder
15. november 2007 - 15:29 #3
Hejsa... Har masser af programmeringsarbejde hvis du er rimelig god, stabil og rimelig i pris :-)

Kasperjoon@hotmail.com
Avatar billede cybermike Nybegynder
22. november 2007 - 00:07 #4
Carsten: Det var dog en uprofessionel attitude til tingene, der er intet der er en "forkert" retning. Der er noget som hedder det rigtige vaerktoej til den rigtige opgave, men fair nok det er dit valg.
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
22. november 2007 - 08:22 #5
Cybermike : Hvis du nu lige læser mit indlæg igen, skriver jeg, at det [for mig] er et skridt i den forkerte retning. Jeg har ikke taget en negativ indstilling over for PHP (og jo jeg kan fint arbejde med MySQL). Jeg tager blot stilling til hvilken retning [jeg] vil gå i og hvilke ting [jeg] vil arbejde med - hvad uprofessionelt er der i dét?

For at blive en dygtig programmør på sit område, bliver man nødt til at fokusere. Man kan ikke omfagne alt, med mindre man har lyst til at kunne alting halvt. Jeg har taget stilling og jeg er dygtig til de ting jeg arbejder med. Jeg skal ikke til at bruge tid på at sætte mig ind i PHP.
Avatar billede mwm77 Nybegynder
07. december 2007 - 15:12 #6
hej...lol.

Det måtte jeg lige skrive min kommentar til selvom den nok ikke har nogle betydning her. Ked af jeg må gi cybermike ret. haha. et skridt i den forkert retning for dig, du kan måske ikke li de nyere programmerings sprog der er. PHP er klart bedre end ASP og nyere udviklet, ellers havde der jo ikke været en grund til at php blev udviklet dengang hvis asp var fremtiden. Asp er ligesom javascript, eller ja ikke det samme nej men begge er kodning hvor programmet sender informationerne over netværket og gør det derfor nemmere for hackere at få fat i de forskellige oplysninger. Hvor php er client orienteret og gemmer derfor informationerne. Men okay bare mit valg at følge med fremtiden, behøver alle jo ikke, og kan se du skriver du har 15 års erfaring, eller måske 15år siden du udviklet dig.. Nej hov det lyder frækt at skrive, ikke derfor jeg skriver det..sry.. ærligt. Men måske bare et forslag. I min verden er både asp og C# passë C# blev ligesom asp erstattede af C++ og asp overtog php det meste af sikkerheds årsager. Så bare efter min mening så får at blive en dygtig udvikler på sit område, så er det vigtigt at følge med fremtiden da hackerne hurtigt lærer de meget gamle programmerings sprog. så opdater opdater..lol.. Nå jeg skal ikke pege fingre af nogle og håber ikke du tager denne besked som negativt... Det er nu bare min personlige mening og bare ment som en hjælp, men blir nok taget negativt... Så hvis jeg bare stopper nu og lader folk om deres egne meninger, så blir vi alle nok glade...

          mvh..MWM
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
10. december 2007 - 08:42 #7
Hvis man nu læste mellem linjerne, så er jeg Windows / Microsoft udvikler. Dérfor er PHP et skridt i den forkert retning for mig. Og at påstå, at C# er passé er nok lidt af en overdrivelse...
Avatar billede skcvg Nybegynder
17. december 2007 - 16:42 #8
Hej Carsten
Måske kan vi finde et ud af et samarbejde - jeg får noget en gang i mellem, som jeg må sige nej til, da jeg er en elendig webudvikler. Det kan være rigtig gode opgaver med en god backend...

Jeg bruger også C# (og Java).

Skriv til skcvg@hotmail.com, så sender jeg dig en 'rigtig' email.
Avatar billede arne_v Ekspert
17. december 2007 - 19:58 #9
mwm77>

C# er godt i gang med at erstatte C++, saa at paastaa at C++ har erstattet C# er da helt hen i skoven.
Avatar billede mwm77 Nybegynder
17. december 2007 - 20:24 #10
arne v. det er så din vurdering, men cool.. skulle ikke være en større samtale det emne, men jeg er ikke enig.... ved at overtage..hmm.. Nå nvm..

          mvh..mwm
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
25. juni 2008 - 23:11 #11
Lukket