Avatar billede toogtyveren Nybegynder
08. november 2007 - 19:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

konvertering af htmlkoder

Jeg har lavet et større program i frontpage. Kan htmlkoderne konverteres til visning i flash player.
Avatar billede keysersoze Guru
08. november 2007 - 20:00 #1
html og flash er to vidt forskellige ting så nej, du kan ikke bare konvertere det - alt skal bygges op i flash fra bunden.

Nu ved jeg ikke præcis hvad du arbejder med, men glem ikke de udfordringer der er forbundet med flash-hjemmesider i forhold til søgemaskin-indeksering.
Avatar billede bavingo Nybegynder
09. november 2007 - 10:29 #2
keysersoze, du har ret at man til tider kan have store problemer med at få meta ind i flash, men det er muligt og ellers kan man jo sådan set lave en overordnet indeksering via html filen. Dette vil stadig være udemærket, og nogle sider er nærmest nødt til at blive lavet i flash.
Avatar billede keysersoze Guru
10. november 2007 - 10:37 #3
jeg sagde ikke at det var umuligt - kun at der ville være udfordringer forbundet med det.

Om flash så er en nødvendighed kan diskuteres - til fx filmfremvisning, reklamer m.m. er det da en super mulighed, men rigtig mange bruger det kun for at bruge det og ikke fordi der er noget at bruge det til... men det er så en helt anden diskution.
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2007 - 11:01 #4
lukketid?