Avatar billede whitewolfie Nybegynder
06. november 2007 - 17:29 Der er 2 kommentarer

MSN vil bare ikke starte op længere!

Hej!

Mit MSN har været totalt fucked i et stykke tid nu....

Det popper ikke op af sig selv mere når jeg tænder PC'en og hvis jeg klikker på MSN ikonet kommer der et hurtigt timeglas, men det forsvinder hurtigt igen med et blink.

Dog finder jeg denne "msnmsgr.exe" inde i joblisten, men det hjælper mig ikk' rigtig...

Har prøvet at afinstallere det og installere det igen op til 3 gange nu, men uden resultat.

Det skete bare lige pludselig....
Håber i kan hjælpe mig, har nemlig hørt om flere der skulle lide af det her problem med MSN....
Avatar billede watergate Nybegynder
17. december 2007 - 23:41 #1
Hej Whitewolfie,

Jeg lider af præcist samme problem her. Jeg vil gerne lægge 100 point oven i hatten :o)
Avatar billede lonelywolf Nybegynder
03. februar 2008 - 18:27 #2
Har samme problem :(