Avatar billede casualty Nybegynder
06. november 2007 - 12:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med remote og channels

Jeg har en applikation (A), der fungere som remote server. Klienter kan koble sig op imod den og kalde metoder på et objekt. Inden jeg publisher objektet som de kan kalde, opretter jeg en tcpchannel. Den registreres med EnsureSecurity=true, for at kunne validere hvem der kan kalde objektet.

Problemet opstår når applikationen(A) skal kalde objekter på en anden remote server. Den bruger tilsyneladende den allerede oprettede channel med security, hvilket giver fejl da remoteserveren den kalder ikke bruger security.

Er der en måde at løse dette på?

Kan man evt. lave en channel der kun bruges som serverchannel eller clientchannel?

Mvh Anders
Avatar billede casualty Nybegynder
08. november 2007 - 11:58 #1
Ingen som kan hjælpe?

Jeg smider lige lidt flere points i puljen
Avatar billede casualty Nybegynder
21. december 2007 - 14:08 #2
Jeg lukker denne da jeg ingen svar fik. Jeg poster svaret i denne tråd, hvis jeg finder det en dag...

\Casualty