Avatar billede smask Nybegynder
04. november 2007 - 12:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan en DHTML navigations menu ikke åbnes henover et Flash object?

Hej. Jeg har lavet en dhtml navigations menu, men har paa min side en flash lige under.

Kan det ikke lade sige gøre at åbne menu punkterne henover flashen?

Tak
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
04. november 2007 - 13:18 #1
Prøv i flash opsætningen at indsætte:
<param name="WMode" value="Transparent">
Avatar billede smask Nybegynder
04. november 2007 - 13:31 #2
hej, ok jeg forstår. Kunne du lige give et bud på hvor det skulle sættes ind. Der er forskelige <param names>

<script>
xprintln('<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" width="955" height="308" id="main" align="left">');
xprintln('<param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" />');
xprintln('<param name="movie" value="test.swf" />');
xprintln('<param name="quality" value="high" />');
xprintln('<param name="bgcolor" value="#FBFBFB" />');
xprintln('<embed src="test.swf" quality="high" bgcolor="#FBFBFB" width="955" height="308" name="main" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />');
xprintln('</object>');
</script>
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
04. november 2007 - 13:39 #3
Det skal bare sættes ind som en ny parameter.

xprintln('<param name="WMode" value="Transparent">');

... hvor den står i rækkefølgen er ikke så vigtig.
Avatar billede smask Nybegynder
04. november 2007 - 13:56 #4
Tak skal du have. det virker :)

smid lige et svar, så får du points.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
04. november 2007 - 14:04 #5
Dejligt at kunne hjælpe!