Avatar billede cost Nybegynder
04. november 2007 - 11:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke starte visse programmer op

Jeg har et problem med en bærbar computer som kører Windows XP

Umiddelbart virker maskinen til at køre fint, men pludseligt er der enkelte programmer som ikke vil starte op.

Når programfilen startes kommer der blot en kort illustration af et timeglas der arbejder og så sker der ikke mere. Der kommer altså ingen fejlmeddelelse, og jeg kan heller ikke se den åbner programmerne i task manageren.

Senest har jeg oplevet problemet under et opsætningsprogram til en printserver, som virker fint på mine 2 andre computere, men der er ligeledes problemer med programmet Tbooks

Word og andet åbner fint

Hvad kan være problemet`?
Avatar billede cost Nybegynder
04. november 2007 - 11:43 #1
Når man så forsøger at lukke computeren ned 1 time senere åbner programmet
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2007 - 11:43 #2
Avatar billede cost Nybegynder
16. november 2007 - 11:16 #3
ikke hjulpet... reinstallerer lortet

Lukker :)