Avatar billede rush Nybegynder
01. november 2007 - 17:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

dualboot med XP og Vista

Hej...jeg har installeret XP på min ene HD og Vista på den anden. Installerede først XP og derefter Vista - Dualboot menuen kom fint frem og virkede som den skulle.
Jeg har efterfølgende haft lidt probelmer med XP og måtte installere XP igen (valgte reperation istedet for at installere fa bunden). Efter endt XP geninstallation/reperation starter XP bare op istedet for at dualboot-menuen kommer frem - det lader til XP har lavet en ny eller overskrevet boot.ini.

Mit spørgsmål er følgende : Kan jeg få min dualboot mulighed tilbage ved at editere i boot.ini (XP er på c:\ og Vista er på E:\). Eller er der nogen anden mulighed for at få min dualboot tilbage ? Ved jo Vista ligger klar til brug på den anden HD...
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2007 - 17:20 #1
Avatar billede rush Nybegynder
01. november 2007 - 19:13 #2
ok, tak det prøver jeg :-).
Hvordan er det nu jeg giver dig point
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2007 - 22:27 #3
Hvis det virker accepterer du dette svar
Avatar billede rush Nybegynder
02. november 2007 - 01:35 #4
virker fint - tak :)