Avatar billede henrik_40 Nybegynder
29. oktober 2007 - 14:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få fat i tekstfelt

Hej
Jeg har et mystisk problem.
Mit tekstfelt er det meningen man skal kunne ændre og indlæse data fra. Men når jeg ændrer i tekstfeltet er det de GAMLE data jeg får fat i.

tekstfeltet:
<asp:TextBox ID="VendorBoxSearch" runat="server" CssClass="ContentActionData"></asp:TextBox>

i codebehind-filen vil jeg have implementeret en knap som skal hente de ændrede indtastninger.

        protected void ButtonSaveVendor_Click(object sender, EventArgs e)
        {

            Page.Response.Write("<br />vendorID: " + vendorID);
            Page.Response.Write("<br />vendorBoxSearch: " + VendorBoxSearch.Text);
            Page.Response.Write("<br />vAccount: " + VendorAccount.Text);
            Page.Response.Write("<br />visibleChecked: " + VendorVisible.Checked);

Desværre viser min lille test (page.response.write...) at det er  uændret data.

Kan nogen herinde hjælpe mig?

/henrik
Avatar billede kalp Novice
29. oktober 2007 - 14:42 #1
Sæt EnableViewState til false i toppen af din side
Avatar billede henrik_40 Nybegynder
29. oktober 2007 - 14:54 #2
Har EnableViewState="false" flere steder. I page-directory og i de enkelte kontroller - uden held :-(
/henrik
Avatar billede neoman Novice
31. oktober 2007 - 18:23 #3
FYI: Du stiller rimeligt simple spørgsmål, og mange af dem kunne jeg hjælpe dig med. Åragen til at jeg ikke gør det er, at det er hip som hap om du vender tilbage og giver feedback og lukker. Det har jeg intet problem med, jeg er blot en af de "sære" som ikke ønsker at smide sin hjælp ud i det tomme rum.
Avatar billede henrik_40 Nybegynder
01. november 2007 - 00:26 #4
neoman ->
Jeg er utrolig glad for alt den hjælp jeg kan få herinde! For mig er spørgsmålene IKKE simple - jeg stiller kun spørgsmål hvis jeg er kørt ubehjælpsomt fast. Hvis jeg ikke har givet feedback er det bestemt ikke bevidst. Jeg forstår da udmærket at du ønsker feedback når du ulejliger dig med at svare, det vil jeg være obs på i fremtiden...

Til ovenstående spørgsmål:
Fejlen lå i at jeg i page_load lavede database-kald, således at det var denne værdi der blev indlæst.

Jeg tillader mig at lukke. Tak til Kalp for din respons :-)

/henrik
Avatar billede henrik_40 Nybegynder
01. november 2007 - 01:08 #5
lukker