Avatar billede thehomeboy Nybegynder
25. oktober 2007 - 22:59 Der er 2 kommentarer

Kan ikke installere drivere på nForce 3 bundkort

Har hentet næsten samtlige driver pakker på nettet til abit nf8 bundkortet, men der er stadig ting på bundkortet der ikke bliver installeret, feks netværkscontroller og ethernetcontroller så kan ikke få mit netkort til at virke så jeg kan komme på nettet.

Kan i sige hvad der muligvis kan være galt??
Avatar billede tonygk Nybegynder
26. oktober 2007 - 10:05 #1
Avatar billede thehomeboy Nybegynder
26. oktober 2007 - 17:24 #2
Har prøvet at hente dem, men kan stadig ikke få det til at virke, kan det være pga jeg har installeret windows fra en OEM cd til en anden computer??