Avatar billede california Nybegynder
24. oktober 2007 - 13:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Java RMI Factory callback medfører at programmet ikke afslutter

Registry registry = LocateRegistry.getRegistry("localhost",1099);
                IClient remoteObject = (IClient)registry.lookup("Client");
//
                IReceiveDataFactory factory = new ReceiveDataFactoryImpl(); // <-- ERROR

Når jeg opretter en ny ReceiveDataFactoryImpl gør at programmet ikek afslutter, men venter på noget?

Implementering ser sådan ud:
public class ReceiveDataFactoryImpl extends UnicastRemoteObject implements IReceiveDataFactory{

    /**
    *
    */
    private static final long serialVersionUID = 1L;

    public ReceiveDataFactoryImpl() throws RemoteException {
        super();
    }

    public IReceiveData getReceiveData() throws RemoteException {
        return new ReceiveDataImpl();
    }

Nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg oplever dette? Jeg synes ikke udmiddelbart det giver nogen mening.
Avatar billede california Nybegynder
24. oktober 2007 - 14:12 #1
Læg mærke til at selvom objektet ikke bliver brugt får det programmet til at hænge
Avatar billede california Nybegynder
24. oktober 2007 - 14:26 #2
Kan ikke få denne løsning til at virke når objektet først bliver brugt over RMI.

http://forum.java.sun.com/thread.jspa?threadID=485877&messageID=2300688

client_l = null;
System.runFinalization();
System.gc();
Avatar billede california Nybegynder
29. oktober 2007 - 11:05 #3
x