Avatar billede mcpang Nybegynder
19. oktober 2007 - 17:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Redigering af animation

Jeg har en animation liggende som WMV-fil og flg. spec.
Størrelse 19,3MB
Længde 6,27 min
Billedbredde 498
Billedhøjde 280
Samlet bithastighed 331kbps
Fps 30

Men da jeg skal bruge denne video, er jeg nødsaget til at redigere i den inden. Men når jeg henter den ind i Adobe Premier og efter redigering exporterer den fylder over 600MB. Det eneste jeg gør, udover at halvere den, er at tilføje en sensurbjælke i enkelte scener.

Nogen gode råd til hvordan jeg ellers kan gribe det an..
Avatar billede montago Praktikant
19. oktober 2007 - 18:04 #1
du skal vælge det rigtige codecs når du gemmer/eksportere -- lige nu gemmer du som ukompromprimeret AVI - som fylder af helvede til...

husk at vælge WMV som codecs og indstil det til ~331 kbps ligesom input filen er.

evt kan du jo bruge windows movie maker som er nemmere at bruge
Avatar billede mcpang Nybegynder
20. oktober 2007 - 12:06 #2
Det lykkedes. super
Avatar billede montago Praktikant
20. oktober 2007 - 18:53 #3
hvis mit svar var det rigtige, kan du vælge at give mig point...
og samtidig lukke spørgsmålet ;)