Avatar billede klausuki Nybegynder
18. oktober 2007 - 08:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

DW glemmer FTP password til site efter lukning

Efter installering af DW 8 har flere af mine kollegaer og jeg det problem, at DW glemmer FTP password og brugernavn til webserver når DW har været lukket. Den smider det simepelthen væk, selv om flueben ved husk er sat. Det underlige er, at den kun smider det væk på det site der er aktivt. Andre sites/FTP adgange berøres ikke. Løsningen er hver gang en irriterende procedure, hvor vi skal slette sitet og importere det på ny...
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
18. oktober 2007 - 10:26 #1
Jeg har selv haft samme problem, men efter at have installeret de opdateringer der ligger på adobes hjemmeside, forsvandt problemet. Jeg kan ikke huske præcis hvilken det var.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
18. oktober 2007 - 10:33 #2
Avatar billede klausuki Nybegynder
22. oktober 2007 - 12:43 #3
Det var lige det der skulle til - du er en stor ven af folket - men du skal vidst lave et "svar" til mig for at få dine point :-)
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
22. oktober 2007 - 20:01 #4
Super godt.
Avatar billede klausuki Nybegynder
23. oktober 2007 - 08:29 #5
Værsgo :-)
Avatar billede klausuki Nybegynder
23. oktober 2007 - 08:30 #6
...jeg har klikket accepter, men kan ikke lige se at der sker noget - mærkeligt. Giv lyd hvis du ikke har fået dine point...
Avatar billede klausuki Nybegynder
23. oktober 2007 - 08:31 #7
Ahhh - så lykkedes det...
Avatar billede j_andersen Nybegynder
08. januar 2008 - 12:44 #8
Hvor er I bare gode, jeg var også begyndt at leve med det - Bravo !