Avatar billede kkd Nybegynder
17. oktober 2007 - 09:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dynamisk div der udvider sig afhængig af indhold

Hej.

Er det muligt at får et div layer til at tilpasse sig i højden, afhængig af indholdet.
Indholdet bliver hentet frem fra en acces-database, og kan variere temmeligt meget i højden, da der er meget stor forskel på mængden af tekst i de forskellige poster.
Layeret SKAL være stort nok til at al tekst bliver vist, der må IKKE være scrollbars.

<div id="Layer1" style="position:absolute; left:0px; top:0px; width:500px; height:(SKAL TILPASSES)px; z-index:1;"><<%=rs("Beskrivelse")%>></div>

/kkd
Avatar billede nielle Nybegynder
17. oktober 2007 - 09:55 #1
Ja, lad være med at sætte en height attrubut på div'en. Så tilpasser den sig automatisk i højden.
Avatar billede nielle Nybegynder
22. oktober 2007 - 19:26 #2
Hvad med noget respons?
Avatar billede kkd Nybegynder
10. januar 2008 - 14:54 #3
Sorry....

Svar hvis du vil have p :)
Avatar billede nielle Nybegynder
10. januar 2008 - 17:22 #4
Svar :^)
Avatar billede nielle Nybegynder
21. januar 2008 - 18:25 #5
Så mangler du bare at acceptere mit svar :^)