Avatar billede palle1976 Nybegynder
15. oktober 2007 - 10:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Se om et dokument er soft-deleted

Jeg har et script som henter db.UnProcessedDocuments. Den skulle gerne returnere de dokumenter som ikke er åbnet endnu. Desværre henter den også de dokumenter som er slettet, hvis databasen har soft deletion slået til.

Jeg skal enten vide hvordan jeg kan hente alle de dokumenter der ikke er åbnet pånær de slettede, ellers skal jeg vide hvordan jeg kan teste om et dokument er soft-deleted.
Avatar billede jogii Nybegynder
29. januar 2008 - 08:57 #1
Du kan bruge NotesDocument.IsDeleted

  Dim Session As New NotesSession
  Dim db As NotesDatabase
  Dim collection As NotesDocumentCollection
  Dim doc As NotesDocument
  Set db = session.CurrentDatabase
  Set collection = db.UnprocessedDocuments
  Set doc = collection.GetFirstDocument()
  Do While Not(doc Is Nothing)
    If doc.IsDeleted Then
      Messagebox "This document has been deleted"
    Else
      Messagebox doc.Subject(0) & _
      " has not been deleted"
    End If
    Set doc = collection.GetNextDocument(doc)
  Loop
Avatar billede palle1976 Nybegynder
29. januar 2008 - 10:24 #2
Jeg er færdig med opgaven og har ikke tid til at teste det, men det ser meget fornuftigt ud - så du får points ;o)

Synes nu at jeg havde prøvet det uden held.... Men kan ikke huske det.
Avatar billede jogii Nybegynder
29. januar 2008 - 12:17 #3
Hvis jeg kører agenten på dokumenter i $Trash, så kommer beskeden "This document has been deleted" tilhvertifælde frem :-)