Avatar billede hollywoodstar Nybegynder
14. oktober 2007 - 13:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
14. oktober 2007 - 13:15 #1
Tak ;-) - men gem du dem til en anden god gang. F.eks dine lyd kort problemer.
Avatar billede hollywoodstar Nybegynder
14. oktober 2007 - 13:35 #2
Hehe... Jeg har lige løst problemet med lydkortet selv. Windows xp kører optimialt nu. Jeg har haft problemer med det her SATA AHCI i over 2 uger nu. Men jeg fik først løst det igår :-D. Syntes du fortjener dem. så svar :-D
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
14. oktober 2007 - 13:45 #3
Jamen velbekomme da ;-) Synes stadig, du skulle give haverslev også af disse 200 point. Det var ham der pegede på de seneste drivere.
- og tag nu et image ( F.eks. Acronis eller Ghost ) af din ny opsatte windows - så er det MEGET nemmere at komme tilbage igen, hvis den crasher.
Avatar billede hollywoodstar Nybegynder
14. oktober 2007 - 17:01 #4
Selvfølgelig. Hvis han dukker op her, så vil jeg da også give ham point. Men I ´bege fortjener points.
Avatar billede haverslev Novice
14. oktober 2007 - 20:25 #5
Ellers tak, ønsker ikke points for den smule hjælp ;o)
Ps. det er ikke tilladt iflg. Ekspertens regler, at udlover mere end 200P for hver spg. - forstået på den måde at der er givet 30P i spm/80033  og dette spg. som er på 200P, det er ialt 230P
http://expfaq.dk/giv_flere_point#giv_flere_point
Avatar billede hollywoodstar Nybegynder
15. oktober 2007 - 12:05 #6
oki Haverslev, men tak for hjælpen.. Nu kan jeg hellere ikke tage points tilbage igen... Hvis jeg nu giver dig dem, så kunne du give dem tilbage til mig igen?
Avatar billede hollywoodstar Nybegynder
15. oktober 2007 - 12:06 #7
eller pbj_dk kunne give nogle points tilbage, hvis vi skal overholde reglerne...
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:19 #8
--> hollywood. Finder vi nok ud af ;-) haverslev har, om end ikke hjulpet mig selv direkte endnu, så svaret så jeg blev guided i retningen af det rigtige svar til spørgeren et par gange, hvor jeg så har høstet poient'ene, så jeg skylder ham efterhånden nok lidt for fod arbejdet alligevel.
- har stor respekt for haverslev's besvarelser, kunnen og egen hjemme side med hjælp. :-O.

haverslev-> kig venligst efter point til dig fra mig - så overholder vi reglerne og stiller hollywoodstar's samvittighed til ro :-)
Avatar billede haverslev Novice
15. oktober 2007 - 19:06 #9
pbj_dk > jeg har ikke egen hjemmeside, du tænker nok på www.hcma.dk
Jeg giver blot "indspark" til Hans Christian, som han så smider på sin side :o)