Avatar billede kennedk Nybegynder
14. oktober 2007 - 09:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opdater kun det ene updatepanel

Hej jeg sidder og roder med lidt opdatepanels, men når jeg opdatere det ene, så opdatere begge updatepanels? hvordan kan det være?

<asp:UpdatePanel ID="UpdatePanel1" runat="server">
        <ContentTemplate>
        <asp:HiddenField ID="HiddenField1" runat="server" />
        <%= DateTime.Now %>
        </ContentTemplate>
        <Triggers>
            <asp:AsyncPostBackTrigger ControlID="button" EventName="click" />
        </Triggers>
        </asp:UpdatePanel>
        <asp:Button Text="hej" ID="button" runat="server" />
<asp:UpdatePanel ID="UpdatePanel2" runat="server">
        <ContentTemplate>
        <asp:HiddenField ID="HiddenField2" runat="server" />
        <%= DateTime.Now %>
        </ContentTemplate>
        <Triggers>
            <asp:AsyncPostBackTrigger ControlID="button1" EventName="click" />
        </Triggers>
        </asp:UpdatePanel>

Der bliver begge opdateret når man trykker på den ene, kan det undgåes?
Avatar billede kalp Novice
14. oktober 2007 - 10:48 #1
<asp:UpdatePanel ID="UpdatePanel1" runat="server">
        <ContentTemplate>
        <asp:HiddenField ID="HiddenField1" runat="server" />
        <%= DateTime.Now %>
        </ContentTemplate>
        <Triggers>
            <asp:AsyncPostBackTrigger ControlID="button" EventName="click" />
        </Triggers>
        <asp:Button Text="hej" ID="button" runat="server" />
        </asp:UpdatePanel>
<asp:UpdatePanel ID="UpdatePanel2" runat="server">
        <ContentTemplate>
        <asp:HiddenField ID="HiddenField2" runat="server" />
        <%= DateTime.Now %>
        </ContentTemplate>
        <Triggers>
            <asp:AsyncPostBackTrigger ControlID="button1" EventName="click" />
        </Triggers>
        </asp:UpdatePanel>
Avatar billede kalp Novice
14. oktober 2007 - 10:49 #2
men det er svært at se hvilke knapper du egentlig har og hvad du forbinder, men du SKAL have hver sin knap i HVER sin update panel så knytter knappens sig til den og så skal der i dens event selvfølgelig kun opdateres ting som lægger i dens eget panel!
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
14. oktober 2007 - 10:49 #3
Du skal sætte Updatemode="Conditional" på updatepanellerne.
Avatar billede kennedk Nybegynder
14. oktober 2007 - 11:54 #4
de_chaos, det virker :) tak skal du have
Læg svar
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
14. oktober 2007 - 12:34 #5
svar :)