Avatar billede compac Seniormester
11. oktober 2007 - 17:08 Der er 1 løsning

Overførsel af data fra xp til vista

Jeg ønsker at overføre mine datafiler fra den gamle computer med XP til den nye med Vista.
Kan metoden med krydset kabel bruges - og i så fald hvordan?
Avatar billede lallie Nybegynder
11. oktober 2007 - 19:04 #1
Et krydset kabel er fint hertil.. Husk bare at give begge maskiner et ip i samme klasse. Og så er det nemmest at tilgå XP fra Vista og ikke omvendt. Del mapperne på XP-maskinen med fuld rettighed, så er du simpelthen kørende.. ;D