Avatar billede broenderup Nybegynder
11. oktober 2007 - 12:40 Der er 1 kommentar

vedr. elektronik programmer

Hejsa eksperten.

Jeg er ved at opbygge et test fixtur til et produkt jeg skal.
1. programmere
2. teste.

det med at få produktet testet er nemt nok, og jeg har allerede fået lavet det nødvendige hardware. Men ved programmeringen komme problemet.

er det muligt at købe en programmer der kan aflæse en fil på en computer uden at der er bruger indblanding involveret, og dernæst programmere og verificere, og melde tilbage til en PC som så kan begynde at køre et test program, jeg ved der er noget der hedder labview, men jeg ved ikke hvad sådan en programmer hedder.!

håber i kan hjælpe mig, og hvis jeg skal udspecificere noget så skriv endelig..

på forhånd tak.
Avatar billede klaro Nybegynder
15. oktober 2007 - 23:02 #1
Det man gør, er at man sætter en stistruktur op og så lader man hardware'n melde sig klar, derefter er det PC'en og ikke programmeren der har styringen, det er derfor også forholdvist nemt at starte en "verify'er" bagefter, hvis altså hardware'n understøtter dette.