Avatar billede pedeskede Nybegynder
10. oktober 2007 - 15:17 Der er 6 kommentarer

msn vil ik starte

hver gang jeg starter min pc starter msn ik op mere... når jeg så vil starte programmet manuelt sker der ik noget ( men programmet starter i joblisten og kan køre mange stk messenger uden nogen starter op synlingt)

hvordan fixer jeg dette problem? .. jeg har fjernet programmet flere gange og geninstaleret...
ydermere kan min pc ik lukke ned af sig selv mere .. dette skete samtidig med msn problemet????

jeg køre vista home

vh Peder
Avatar billede hite Nybegynder
10. oktober 2007 - 15:22 #1
Selvom jeg ikke kan vide så meget uden mere information lyder det som om din computer har fået noget virus-lignende ind. Hvis jeg skulle betales pr time for at reparere din computer tror jeg det billigste ville være at jeg formaterede og installerede igen =)
Avatar billede nva Praktikant
10. oktober 2007 - 15:26 #2
Når du mener du har afinstalleret alt vedrørende Msn, så rens pc'en med dette http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm og genistaller så og se om det hjalp.
Avatar billede pedeskede Nybegynder
10. oktober 2007 - 16:34 #3
hite... jeg har den nyeste norton fuld opdateret og en system scan siger ik noget.. formatering er ik muligt da det er en ny bærbar som ligesom alle andre bærbare ik har nogen windows vista cd medsig.. kun en produktkode :S

nva... det virkede ik desværre :(
Avatar billede pedeskede Nybegynder
10. oktober 2007 - 16:47 #4
kan sige at jeg godt kan starte msn hvis min pc er startet i fejlsikret tilstand?
Avatar billede nva Praktikant
11. oktober 2007 - 08:13 #5
Er det for sent med systemgendannelse? - ellers prøv det.
Avatar billede nva Praktikant
12. oktober 2007 - 08:57 #6
Får du nogen fejlmeddelelser i din logbog, når du forsøger at starte msn?