Avatar billede jb2000 Nybegynder
03. oktober 2007 - 16:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Foretrukne firefox og IE

Hej

Kan man gemme sine firefox  foretrukne samme sted som IE eller omvendt.

Jeg bruger begge browsere og vil derfor gerne have adgang til de samme bogmærker i de to browsere.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
03. oktober 2007 - 17:21 #1
Det kan du så vidt jeg ved ikke, men du kan jo bare importere indstillingerne fra din IE til FF via Filer -> Importer.

Så får du også bogmærker med.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. oktober 2007 - 17:27 #2
Og det samme gør du i IE
03. oktober 2007 - 17:36 #3
For IE's vedkommende kan du ændre placeringen med ->
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx ->
[Tweak UI - This PowerToy gives you access to system settings that are not exposed in the Windows XP default user interface, including mouse settings, Explorer settings, taskbar settings, and more.] ->
http://download.microsoft.com/download/f/c/a/fca6767b-9ed9-45a6-b352-839afb2a2679/TweakUiPowertoySetup.exe
Punktet [My Computer][Special Folders][Favorites]
... og dermed peje på samme sted som Firefox ...
Avatar billede jb2000 Nybegynder
06. oktober 2007 - 15:49 #4
tak for det alle.
Jeg søger en løsning som dr1_larry beskriver.
Lægger du et svar.
08. oktober 2007 - 07:51 #5
Ping...

(Det var et [svar]...)
Avatar billede jb2000 Nybegynder
09. oktober 2007 - 11:42 #6
Hmm. Det lader ikke at kunne lade sig gøre, da firebox gemmer sine bookmarks i bookmarks.html og derfor ikke har samme mappestruktur.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
09. oktober 2007 - 13:55 #7
Det skrev jeg jo til dig :)