Avatar billede simsen Mester
03. oktober 2007 - 00:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kun to decimaler

Hejsa,

Jeg har nedenstående kode, hvor jeg har behov for at col kolonnen kun bliver vist med to decimaler. Lige nu bliver den vist med 3. Hvordan får jeg det ændret?

if (api.GetInvoiceLineList(Convert.ToInt32(txtNewInvoiceNo.Text), ref InvoiceLineList) == FaktureringApi.FStatus.Success)
            {
                DataColumn col = new DataColumn("RaekkeBeloeb");
                col.DataType = typeof(System.Decimal);

                col.Expression = "Antal*PrisExMoms";

                //add the colums
                InvoiceLineList.Columns.Add(col);

                grdNewInvoice.DataSource = InvoiceLineList.DefaultView;
                grdNewInvoice.DataBind();
            }

mvh
simsen :-)
Avatar billede simsen Mester
03. oktober 2007 - 08:28 #2
Hejsa sherlock,

Det jeg skulle bruge, for at komme videre. Smid et svar og du får dine points :-)

Til orientering til andre, der ikke lige kan få det til at virke; Så er det ikke nok med en DataFormatString man skal også skrive HtmlEncode="False" ind.

Eksempel:
<asp:BoundField DataField="RaekkeBeloeb" DataFormatString="{0:N2}" HtmlEncode="False" HeaderText="Pris ialt" >
                                                        <HeaderStyle Width="100px" />
                                                        <ItemStyle HorizontalAlign="Right" />
                                                    </asp:BoundField>

mvh
simsen :-)
Avatar billede sherlock Nybegynder
03. oktober 2007 - 08:35 #3
Voila :)